Гарантія та сервіс

Компанія "ТіСО Трейд" надає офіційно гарантійне, постгарантійне і сервісне обслуговування провідних європейських виробників: UniPOS (пожежна сигналізація), Genius (автоматика і шлагбауми), TiSO (турнікети і системи блокування проїздів), S'TERN (система контролю доступу). Крім того, наші фахівці мають відповідну кваліфікацію для ремонту всього спектра автоматики Came.

 

 Логотип UniPOS   Логотип FAAC   Логотип Genius   Логотип TiSO   Логотип S'TERN   Логотип Came

 

Відділ сервісу є окремим структурним підрозділом ТОВ "ТіСО Трейд". Завдяки висококваліфікованим співробітникам відділу, а також наявності всіх необхідних запасних частин та комплектуючих, відділ сервісу в змозі якісно виконати ремонт і технічну підтримку всього обладнання, що пропонує компанія "ТіСО Трейд".

 

Основні функції відділу сервісу:

  • Гарантійний і післягарантійний ремонт устаткування.
  • Технічна підтримка покупців і замовників.
  • Програмування устаткування.
  • Вивчення і тестування нового устаткування.
  • Проведення навчання співробітників, монтажних фірм і замовників правилам використання і технічним характеристикам устаткування.
  • Адаптація устаткування до умов експлуатації в Україні.

Правила передачі устаткування в ремонт.

Устаткування в ремонт передається і отримується в приміщенні прийому-видачі товару. При прийомі устаткування в ремонт заповнюється дефектувальна карта, а особі, яка передає устаткування, видається відривний корінець від цієї дефектувальної карти з необхідною інформацією про покупця і передане устаткування. Час знаходження устаткування в ремонті у відділі сервісу - до 2 тижнів (залежно від наявності запасних частин і складності ремонту). При не гарантійному ремонті після виконання діагностики клієнтові повідомляється вартість ремонту, яка включає вартість робіт, у тому числі по діагностиці устаткування, і вартість запасних частин. На підставі цієї інформації клієнт приймає рішення про доцільність ремонту. На устаткування, що поступає в ремонт від клієнтів, з інших міст України, в обов'язковому порядку додається дефектувальна карта (заповнити усі поля відмічені жовтим кольором), роздрукувати і прикласти до несправного устаткування. Без заповненої дефектувальної карти устаткування в ремонт не прийматиметься, а його пересилка назад робитиметься за рахунок покупця.

 

Устаткування прийматиметься в ремонт тільки в чистому вигляді (без потьоків гідравлічної рідини, бруду і піску). За брудне устаткування те, що присилається поштою вилучатиметься плата за чищення устаткування.



Примітка

Гарантійний ремонт, а при необхідності і заміна устаткування, робиться тільки у разі виявлення дефектів, що виникли з вини виробника устаткування відповідно до діючих правил, встановлених законодавством. На дефекти устаткування, що виникли з будь-яких інших причин, гарантійні зобов'язання не поширюються. Співробітники відділу сервісу мають право робити оцінку причин виникнення несправностей. У разі відмови в гарантійному ремонті устаткування власник має право вимагати письмового пояснення причин такої відмови.

 

Просимо звернути увагу, на перелік причин, за якими може бути відмовлено в гарантійному ремонті устаткування:

  • Пошкодження захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: наклейок, голограм, пломб та ін.
  • Серійні номери на виробах або їх маркірування не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні.
  • Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами.
  • Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару не за призначенням, зазначеному в настанові з експлуатації.
  • Виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, експлуатації, зберігання і транспортування.
  • Устаткування пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників і інших ситуацій, не залежних від виробника.
  • Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця, або сторонніх осіб.
  • Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.
  • Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації./li>
  • Виникли ушкодження, викликані використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного і профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного виробу.
  • Представником сервісної служби було виявлено використання позаштатних режимів або параметрів роботи устаткування або його компонентів (частот, напруг і ін.).



Разом з товаром Вам передають повний пакет документів:

- товарний чек (рахунок фактуру і видаткову накладну при безготівковій оплаті);
- інструкцію по експлуатації;
- гарантійний талон на придбану техніку (в гарантійному талоні вказано термін гарантійного обслуговування - 1-2 роки залежно від виробника).

 

Для виклику спеціаліста відділу сервісу необхідно заповнити форму "Заявка на виклик спеціаліста відділу сервісу".